صرفه جویی در زمان و پول با خدمات مدیریت فناوری اطلاعات IT

صرفه‌جویی در زمان و هزینه: خدمات فناوری اطلاعات مدیریت شده چیست؟

جدول سرفصل محتوا صرفه جویی در زمان و پول با خدمات مدیریت فناوری اطلاعات IT

صرفه‌جویی در زمان و هزینه: خدمات فناوری اطلاعات مدیریت شده چیست؟

خدمات پشتیبانی مدیریت‌شده IT، خدماتی هستند که توسط یک طرف ثالث برای کسب‌وکار شما ارائه می‌شوند. این خدمات می‌توانند وظایف عمومی را به یک متخصص واگذار کنند که به شما کمک می‌کند هزینه‌ها را کاهش و بهره‌وری را افزایش دهید. ارائه‌دهنده خدمات مدیریتی، مسئول نگهداری تجهیزات و خدمات در حال کار است. مشترکین مبلغی را به صورت ماهانه پرداخت می‌کنند که با گسترش کسب‌وکار قابل تنظیم است.

خدمات رایج ارائه‌شده توسط تأمین‌کنندگان IT مدیریت‌شده

خدمات رایجی که تأمین‌کنندگان IT مدیریت‌شده ارائه می‌دهند شامل موارد زیر است:

  • نظارت از راه دور بر سرورها: تأمین‌کنندگان می‌توانند سرورهای شما را از راه دور نظارت کنند و اطمینان حاصل کنند که همه چیز به درستی کار می‌کند.
  • حفاظت از شبکه: امنیت شبکه شما را تضمین می‌کنند و از نفوذهای غیرمجاز جلوگیری می‌کنند.
  • مدیریت سیستم‌ها: سیستم‌های شما را مدیریت و نگهداری می‌کنند تا همیشه در بهترین حالت عملکرد باشند.

مدل سنتی و مدرن خدمات IT مدیریت‌شده

نوع سنتی خدمات IT مدیریت‌شده از مدل تعمیر و نگهداری پیروی می‌کند. کارشناسان سیستم‌ها را زیر نظر دارند و فقط زمانی وارد عمل می‌شوند که اختلالی رخ دهد.

ارائه‌دهندگان خدمات IT مدیریت‌شده مدرن‌تر، رویکرد پیشگیرانه‌ای دارند. آن‌ها تهدیدهای امنیتی احتمالی را شناسایی می‌کنند، نگهداری پیش‌بینی‌شده را ارائه می‌دهند و ارزیابی‌های پیوسته ای را انجام میدهند.

پشتیبان IT در اتاق سرور

مزایای استفاده از خدمات IT مدیریت‌شده

با استفاده از این خدمات، کسب‌وکارها می‌توانند از مشکلات احتمالی جلوگیری کنند، امنیت خود را افزایش دهند و عملکرد پیوسته‌ای داشته باشند. این به معنای کاهش خرابی‌ها و بهبود عملکرد کلی سیستم‌ها است.

برای اطلاع از خدمات IT شرکت پردیس پارس کلیک کنید

افزایش بهره‌وری

زمان‌های تعطیلی ناخواسته می‌توانند بهره‌وری کارکنان شما را کاهش دهند که منجر به از دست دادن درآمد و نارضایتی مشتریان می‌شود. اگر فناوری شما دچار مشکل شود، کسب‌وکارتان به اندازه‌ی نیاز، خود کارآمد نخواهد بود.

شرکت‌های خدمات IT تدابیر پیشگیرانه‌ای را برای جلوگیری از خرابی‌های فناوری اتخاذ می‌کنند. این اقدام می‌تواند وقت کارکنان شما را آزاد کند تا بتوانند به جای رسیدگی به مسائل IT، روی وظایفی که برای آن‌ها استخدام شده‌اند تمرکز کنند.

اگر تیم IT داخلی دارید، خدمات IT به آن‌ها امکان می‌دهد که به جای رسیدگی به تجهیزات معیوب و مشکلات کاربران، بر وظایف دیگری تمرکز کنند. این کار باعث می‌شود تیم IT شما وقت بیشتری برای بهبود سیستم‌ها و اجرای پروژه‌های جدید داشته باشد، در نتیجه کارایی و بهره‌وری کل سازمان افزایش پیدا می‌کند.

پشتیبانی مستمر

با داشتن ارائه‌دهنده خدمات IT مدیریت‌شده، می‌دانید که می‌توانید سیستم‌های خود را به سرعت دوباره راه‌اندازی کنید. بیشتر کسب‌وکارهای کوچک توانایی تامین هزینه داشتن یک بخش IT داخلی که همیشه در دسترس باشد را ندارند. برون‌سپاری این خدمات به آن‌ها امکان می‌دهد پوشش مداومی داشته باشند بدون اینکه هزینه‌ای سنگین به آن‌ها تحمیل شود.

 

نگرانی‌های امنیتی برای کسب‌وکارهای کوچک

نقض امنیتی، نگرانی دائمی برای کسب‌وکارهای کوچک است. خطراتی مثل ویروس‌ها، جاسوس‌افزارها، بدافزارها، فیشینگ و هکرها همیشه وجود دارند. همچنین باید به بررسی قطعی‌های سیستم و خرابی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری نیز بپردازید. یک تیم IT داخلی کوچک نمی‌تواند تمام این خدمات را ارائه دهد.

زمانی که شما شرکت‌های پشتیبانی IT را استخدام می‌کنید، علاوه بر دریافت خدمات فنی، مشاوره‌های فناوری از متخصصان نیز دریافت می‌کنید. آن‌ها کسب‌وکار شما را ارزیابی می‌کنند و به شما نشان می‌دهند کدام گزینه‌ها برای شرکت شما بهترین کارایی را دارند. با کمک آن‌ها، می‌توانید سخت‌افزار و نرم‌افزار با کیفیتی انتخاب کنید.

دریافت مشاوره از متخصصان

این مشاوران با تجربه، بهترین راه‌حل‌ها را برای نیازهای خاص شما پیشنهاد می‌دهند و اطمینان حاصل می‌کنند که سیستم‌های شما بهینه و ایمن هستند. در نتیجه، شما می‌توانید تمرکز بیشتری روی رشد و توسعه کسب‌وکارتان بگذارید و نگرانی کمتری درباره مشکلات فنی و امنیتی داشته باشید.

 

ارزیابی ریسک

کسب‌وکارهای کوچک و متوسط تخصص لازم برای تهیه برنامه‌های ارزیابی ریسک و پیوستگی را ندارند. از آنجایی که داشتن استراتژی می‌تواند از نقض‌های جدی و خرابی‌ها جلوگیری کند، بهتر است که متخصصان این برنامه‌ها را برای شما آماده کنند. ارائه‌دهنده خدمات IT مدیریت‌شده اقداماتی را برای برنامه‌ریزی برای فاجعه انجام می‌دهد. آن‌ها برنامه‌های مستند برای پشتیبان‌گیری از داده‌ها تهیه می‌کنند و ذخیره‌سازی خارج از محل را برنامه‌ریزی می‌کنند. برای جلوگیری از قطعی برق، منابع تغذیه اضطراری هم راه‌اندازی می‌کنند.

اقدامات ارائه‌دهندگان خدمات IT مدیریت‌شده

ارائه‌دهنده خدمات IT مدیریت‌شده، یک تیم را برای اطمینان از اینکه کسب‌وکار شما حتی زمانی که فاجعه اتفاق نمی‌افتد، مستقر خواهد کرد. این تیم وظیفه دارد تا مطمئن شود که همه چیز به خوبی کار می‌کند و اگر مشکلی پیش بیاید، سریعاً وارد عمل بشود و آن را حل کند. به این ترتیب، شما می‌توانید با خیالی راحت به کارهای روزمره‌تان برسید و بدون نگرانی از بابت مسائل فنی و امنیتی، روی رشد و توسعه کسب‌وکارتان تمرکز کنید.

مزایای ارزیابی ریسک توسط متخصصان

با استفاده از خدمات ارائه‌دهندگان IT مدیریت‌شده، کسب‌وکارهای کوچک و متوسط می‌توانند از برنامه‌های ارزیابی ریسک و پیوستگی بهره‌مند شوند که توسط متخصصان تهیه شده‌اند. این برنامه‌ها به شما کمک می‌کنند تا از نقض‌های جدی و خرابی‌ها جلوگیری کنید و در صورت بروز مشکلات، به سرعت و به‌طور مؤثر واکنش نشان دهید.

 

کاهش هزینه‌ها

خدمات IT مدیریت‌شده هزینه‌های زیرساخت را کاهش می‌دهند. به جای سرمایه‌گذاری در تغییرات زیرساخت در محل کسب‌وکارتان، می‌توانید به مراکز داده تیم IT طرف سوم تکیه کنید. این کار باعث صرفه‌جویی در هزینه خرید سخت‌افزار، همچنین نگهداری و انرژی مورد نیاز برای اجرای آن می‌شود.

جلوگیری از آسیب‌های ناشی از از دست دادن داده‌ها و نقض‌های امنیتی

از دست دادن داده‌ها و نقض‌های امنیتی می‌توانند به کسب‌وکار آسیب بزنند. خدمات IT مدیریت‌شده برای جلوگیری از این موارد کار می‌کنند. آن‌ها به شما کمک می‌کنند تا از از دست دادن درآمد در زمان بازیابی و همچنین هزینه‌هایی که به دنبال نقض‌ها می‌آیند، جلوگیری کنید.

صرفه‌جویی در هزینه‌های مشاوره و آموزش

شما در هزینه‌های مشاوره و آموزش هم صرفه‌جویی خواهید کرد. استخدام و آموزش کارمندان IT دیگر نگرانی نخواهد داشت چون هزینه ماهانه خدمات IT مدیریت‌شده این هزینه‌ها را تحت توافق‌نامه‌های سطح خدمات (SLAs) پوشش می‌دهد. شما نیازی به نگرانی در مورد هزینه‌های مرتبط با نگهداری کارمندان تمام‌وقت ندارید.

مدیریت اشتراک‌های نرم‌افزاری

بروزرسانی اشتراک‌های نرم‌افزاری اگر بخواهید آن‌ها را به صورت جداگانه مدیریت کنید، می‌تواند گران شود. تیم متخصصین پشتیبانی IT اشتراک‌های نرم‌افزاری را به عنوان بخشی از هزینه خود مدیریت خواهد کرد.

امکان توسعه‌پذیری

خدمات IT مدیریت‌شده امکان توسعه‌پذیری را فراهم می‌کنند. شما فقط خدماتی را که در حال حاضر به آن‌ها نیاز دارید دریافت می‌کنید، در حالی که گزینه ارتقا در صورت لزوم را حفظ می‌کنید. ارائه‌دهنده به شما کمک می‌کند تا نیازهای فوری کسب‌وکار خود را ارزیابی کنید تا برنامه‌ای را که با بودجه و زمان‌بندی شما همخوانی دارد، تنظیم کنید.

هزینه‌های ثابت ماهانه

صرف نظر از میزان پشتیبانی که شما نیاز دارید، ارائه‌دهندگان خدمات IT مدیریت‌شده هر ماه هزینه ثابتی را دریافت می‌کنند. دانستن اینکه چه مقدار باید پرداخت کنید به شما امکان می‌دهد بودجه خود را متناسب با آن تنظیم کنید.

 

کسب و کار خود را با مدیریت فناوری اطلاعات متحول کنید

پشتیبانی فنی برون‌سپاری شده به شما امکان صرفه‌جویی در وقت و پول را می‌دهد و همچنین آرامش خاطری که نیاز دارید را فراهم می‌کند. این خدمات هزینه‌های استخدام تیم IT، مقابله با از دست دادن داده‌های گران‌قیمت و موارد دیگر را کاهش می‌دهد. با پرداخت هزینه‌ای ماهانه، می‌توانید کسب‌وکار خودتان را محافظت کنید و اجازه دهید که رشد کند.

خدمات گروه فناوری پردیس پارس

در گروه فناوری پردیس پارس، ما با رویکرد راه‌حل‌های مبتنی بر کسب‌وکار خدمات ارائه می‌دهیم. ما درک می‌کنیم که فناوری باید ابزاری برای کمک به رشد کسب‌وکار شما باشد، نه یک دغدغه دیگر. ما با ارائه خدمات پشتیبانی فنی و مدیریتی، به شما کمک می‌کنیم تا روی اهداف اصلی و توسعه کسب‌وکار خودتان تمرکز کنید.

تیم متخصص و مجرب

تیم ما از متخصصان مجرب و حرفه‌ای تشکیل شده که همواره آماده هستند تا نیازهای شما را برآورده کنند و بهترین راه‌حل‌ها را برای مشکلات فناوری شما ارائه دهند. ما متعهد هستیم که با ارائه خدمات با کیفیت، امنیت و کارایی سیستم‌های شما را تضمین کنیم و به شما کمک کنیم تا در دنیای رقابتی امروز، پیشرو باشید.

مزایای همکاری با ما

با اعتماد به ما، می‌توانید از مزایای فناوری به بهترین شکل بهره‌مند شوید و به رشد و موفقیت کسب‌وکار خودتان ادامه دهید. پشتیبانی فنی برون‌سپاری شده از طریق گروه فناوری پردیس پارس، نه تنها هزینه‌های شما را کاهش می‌دهد، بلکه بهره‌وری و کارایی کسب‌وکار شما را نیز افزایش می‌دهد. با استفاده از این خدمات، شما می‌توانید به جای نگرانی درباره مسائل فنی، روی رشد و توسعه کسب‌وکار خود تمرکز کنید.

نتیجه‌گیری

با خدمات پشتیبانی فنی و مدیریتی گروه فناوری پردیس پارس، می‌توانید کسب‌وکار خود را به سطح جدیدی از کارایی و امنیت برسانید. با تکیه بر تخصص و تجربه تیم ما، اطمینان حاصل کنید که سیستم‌های فناوری اطلاعات شما همیشه در بهترین حالت ممکن عمل می‌کنند و کسب‌وکار شما می‌تواند بدون هیچ دغدغه‌ای به رشد و توسعه خود ادامه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button